Plaats van herkomst:
Suizhoustad, Hubei-provincie
Merknaam:
CLW
Certificering:
ISO
Modelnummer:
(CLW9404GYY
45000L aluminium olietanker aanhangwagen drieassige brandstoftank half aanhangwagen
Het besluit:
De keuze van het tankmateriaal heeft rechtstreeks invloed op de duurzaamheid, veiligheid en aanpassingsvermogen van het tankmateriaal voor verschillende vloeistoffen.corrosiebestendigheid en corrosiebestrijding:
1. Meestal gebruikte tankmateriaal
De tankkarosserie van de tankwagen is gewoonlijk gemaakt van de volgende materialen:
Roestvrij staal
Roestvrij staal is een gebruikelijk tankmateriaal voor tankwagens, dat vooral geschikt is voor het vervoer van vloeibare chemicaliën, brandstof enzovoort.Het heeft het voordeel van een sterke corrosiebestendigheid en een sterke weerstand tegen de erosie van olieHet oppervlak is niet gemakkelijk te roesten of te corrigeren vanwege de oxidatiebestendigheid van roestvrij staal.zelfs in de omgeving van langdurig contact met water of zoutDe meest voorkomende modellen van roestvrij staal zijn 304 roestvrij staal en 316 roestvrij staal, 316 roestvrij staal heeft een hogere corrosiebestendigheid,speciaal geschikt voor het vervoer van meer corrosieve chemische stoffen.
Koolstofstaal
Koolstofstaal is ook een veelvoorkomend tankmateriaal voor tankwagens, vooral geschikt voor het vervoer van olie, benzine, diesel en andere conventionele brandstoffen.maar in vergelijking met roestvrij staalHet koolstofstaal is kwetsbaar voor de chemische samenstelling van de olie en de externe omgeving (zoals vocht of zout),Dus als je koolstofstaal gebruikt om tankwagens te maken, is het meestal noodzakelijk om een corrosiebestrijdende behandeling uit te voeren (zoals het sproeien van corrosiebestrijdende verf, gegalvaniseerd, enz.).
Aluminiumlegering
Aluminiumlegering is een lichtgewicht en corrosiebestendig materiaal, geschikt voor sommige niet-corrosieve vloeistoffen (zoals diesel, benzine, enz.).die het totale gewicht van voertuigen kan verminderen en de efficiëntie van het vervoer kan verbeterenAluminiumlegeringen kunnen echter niet zo corrosiebestendig zijn tegen bepaalde chemische stoffen (zoals sterke zuren) als roestvrij staal.en hun draagvermogen is over het algemeen lager dan dat van koolstofstaal en roestvrij staal.
2. Corrosiebestendigheid van het materiaal
Verschillende tankwagenmaterialen hebben verschillende corrosiebestendigheid, als volgt:
van roestvrij staal:
Het grootste voordeel van roestvrij staal is de uitstekende corrosiebestendigheid, met name de modellen 304 en 316 van roestvrij staal, die bestand zijn tegen hoge vochtigheid, zout water,olie en de meeste chemicaliën304 roestvrij staal is geschikt voor het vervoer van de meeste oliën en vloeistoffen, terwijl 316 roestvrij staal beter geschikt is voor het vervoer van meer corrosieve vloeistoffen die chloriden bevatten.
met een breedte van niet meer dan 50 mm
Koolstofstaal heeft een slechte corrosiebestendigheid en is gevoelig voor corrosie na langdurige blootstelling aan water, vocht, chemische vloeistoffen of zouten.tankwagens van koolstofstaal vereisen meestal extra corrosiebestrijding om hun levensduur te verlengen.
met een breedte van niet meer dan 50 mm
Aluminiumlegering heeft een sterke oxidatiebestendigheid, vooral in een vochtige omgeving, het oppervlak van aluminium zal een vaste laag van alumina vormen, met natuurlijke corrosiebestendigheid.aluminiumlegeringen hebben een slechte corrosiebestendigheid tegen sommige zeer corrosieve vloeistoffen, zoals zuren of sterke basen.
3. Anti-corrosiebehandeling en oppervlaktebehandeling
Om de corrosiebestandheid en de levensduur van de tankkarosserie verder te verbeteren, worden de meeste tankkarosserie's onderworpen aan een extra corrosiebestandingsbehandeling, waaronder:
met een vermogen van niet meer dan 50 W
Voor tanks van koolstofstaal wordt vaak een anti-corrosiecoating of een epoxyharscoating gebruikt.en verleng de levensduur van de tankDe coating verhoogt ook de slijtvastheid en corrosiebestendigheid van de tank, waardoor de onderhoudskosten als gevolg van corrosie worden verminderd.
met een breedte van niet meer dan 50 mm
Tankwagens van koolstofstaal worden ook soms gegalvaniseerd, vooral wanneer ze in natte of mariene klimaten worden gebruikt.Gegalvaniseerde coating kan goede roest- en corrosiebestendigheid bieden en is duurzamer dan gespoten coating.
Anodisatie:
Voor aluminiumlegeringsmateriaal tank, meestal aannemen anodiserende behandeling, deze behandeling kan het aluminiumlegeringsoppervlak een laag van aluminiumoxide beschermende laag vormen,de corrosiebestendigheid verhogen, en deze behandeling heeft geen invloed op het gewicht en de sterkte van de aluminiumlegering.
Vervaardiging van elektrische apparaten:
Het interieur van sommige tankwagens is ook bekleed met een speciaal bekledingsmateriaal, zoals polyurethaan, epoxyhars, enz., om extra bescherming tegen corrosie te bieden.Deze bekleding kan het directe contact tussen de vloeistof en de binnenwand van de tank effectief weerstaan, met name geschikt voor het vervoer van zeer corrosieve vloeistoffen.
Stap 4 Samenvatting
Het materiaal en de corrosiebehandelingen van de tank zijn belangrijke factoren om de veiligheid van het vervoer te garanderen en de levensduur te verlengen.:
roestvrij staal (met name modellen 304 en 316) heeft de sterkste corrosiebestendigheid en is geschikt voor het vervoer van een verscheidenheid aan oliën en chemicaliën;
koolstofstaal heeft een sterke structurele sterkte, maar een slechte corrosiebestendigheid, en heeft een extra corrosiebestrijding nodig;
Aluminiumlegeringen zijn licht en corrosiebestendig, geschikt voor sommige vloeistoffen, maar minder bestand tegen zeer corrosieve vloeistoffen.
Anti-corrosiebehandeling (zoals het sproeien van een anti-corrosiecoating, anodiseren, anti-corrosie voering, enz.) kan de levensduur en veiligheid van tankwagens aanzienlijk verbeteren,ervoor te zorgen dat de olie geen lekkage veroorzaakt, vervuiling of andere veiligheidsrisico's als gevolg van corrosie tijdens het vervoer.
Specificatie:
Posten | Eenheid | Parameters | |
Naam van het product | 45 m3 Tri-axel benzintank Halve aanhangwagen (CLW9404GYY) | ||
Feitenvolume | M3 | 45 | |
GVW | 47500 | ||
Gewicht van de rem | 9000 | ||
Algemene afmetingen | mm | 12980×2500×3820 | |
Aantal assen | 3 | ||
Wielbasis | 6000+1310+1310 | ||
Spoorbasis | Voorzijde | - | |
Achterste | 2040 | ||
F/R-overhang | mm | - 2000 | |
Specificatie van de band | 10.00R20/8.25R20/1100R20, 12 eenheden | ||
Achsel | FUWA-as, capaciteit 13T (BPW, YORK, SAF optioneel) | ||
Hoofdlicht | Q345B staal, Hoogte 500 mm, bovenste 18 mm, onderste 18 mm, midden web 10 mm | ||
Materiaal van de tank | 5 mm Q235A staal | ||
Materialen van eindplaten | 4 mm Q235A staal | ||
Anti-Wave Board | 4 mm golfvormig | ||
Afscheidingsplaat | Dikte: 4 mm | ||
Manholes | Hoofdstuk van aluminium | ||
Kruisbalk | Lichte legering Q235 | ||
Onderklep | Vlindersoort | ||
Vorm van de tank | Ellips | ||
Compartimenten | Kan worden verstelbaar gebaseerd (300USD elk) | ||
Ontladingsklep | Elk compartiment met een balk van het type 3 ′ | ||
Voertuig | Schuifplaat | ||
Koningspeld | Afmeting: 50* (2'') of 90* (3,5*), type: gelast of samengesteld | ||
Landingsgestel | Eenzijdige of dubbelzijdige werking, statische capaciteit 28 ton | ||
Aanhangsel | 1 gereedschapskist, lengte 1,0 m | ||
Elektrisch | Achterlicht, achterreflector, richtlicht, zijreflector, nevellamp, kentekenlicht | ||
Lichten en reflectoren | 24V, 7 lijnen | ||
Bedrading | ISO-standaardluchtaansluiting, 24V 7-pinnige stopcontact | ||
Opschorting | Tri-assige 8-pcs bladveervering met gelijkstellingsbalk | ||
Kleur, verf en logo | Op uw verzoek. | ||
Productieperiode | 25 werkdagen na ontvangst van de borg |
1Fabrieksvoorziening:
a. een van de grootste en meest professionele fabrikanten van speciale vrachtwagens in China,
b. meer dan 300 soorten speciale vrachtwagens voor u.
2. OEM-mogelijkheid:produceren volgens uw vraag, materiaal, grootte, kleur en logo zijn optioneel voor u.
3- Goede kwaliteit:
a. heeft een solide technologie, geavanceerde apparatuur, betrouwbare kwaliteit, flexibele werkwijzen en een strikt kwaliteitscontrolesysteem,
b. heeft de ISO9001-2008 en de 3C (China Compulsory Certification) geslaagd;
c. ons merk is een China beroemd merk met een goede reputatie op de markt.
4- Goede service.U kunt contact met ons opnemen via de 24-uurs hotline of WhatsApp of e-mail.
5Snel bezorgd:15-20 werkdagen na betaling, veilige en snelle levering.
1Prijsvoorwaarde:FOB Shanghai, China of CIF of DAF, afhankelijk van de eisen van de klant.
2Betaling:30-50% aanbetaling na bevestiging van de bestelling, het saldo moet vóór levering worden betaald.
3Leveringstermijn:15-20 werkdagen na ontvangst van de volledige betaling.
4Standaard stuur:Links rijden, als je rechts rijden nodig hebt, laat het ons weten, we zullen een speciale bestelling voor je maken.
We raden deze brandstoftankwagen ten zeerste aan. Het is in uitstekende staat met goede kwaliteit en concurrerende prijs. Voor meer informatie, neem gerust contact met mij op, we zullen onze beste service bieden.
Stuur uw vraag rechtstreeks naar ons