Place of Origin:
suizhou hubei
Merknaam:
dongfeng
Certificering:
ISO9001, CCC, OEM
Model Number:
CLW5070BPG
Gemeenschappelijke problemen en oplossingen voor luchtwerkvoertuigen
Fout 1: Het hydraulische systeem kan de vereiste werkdruk niet bereiken, het gaspedaal van de motor kan niet worden verhoogd, het fenomeen: het been kan niet worden ingebracht, de schommelarm kan niet worden opgeheven,en de draaitafel draait nietDe druk van elk mechanisme is zeer laag.
Redenen: (1) De openingsdruk van de ontlastingsklep is te laag. (2) Het olieniveau in de tank is te laag of de zuigpijp is geblokkeerd.(3) De drukpijpleiding en de terugvoerpijpleiding sluiten zich samen of lekken te veelDe oliepomp is beschadigd of lekt te veel.
Verwijderingsmethode: (1) Stel de openingsdruk van de afzuigklep in (2) Voeg nieuwe olie toe of controleer de zuigpijp (3) Controleer het oliekring, met name alle soorten klepsloten, motoren, enz.(4) controleer de oliepomp, repareren of vervangen.
Fout 2: storing van het bedieningsapparaat
Redenen: (1) fout met de joystick (2) schade aan de vork (3) fout met de veer van de positioneringskraal
Eliminatiemethode: of reparatie of vervanging
Fout 3: lekkage van het hydraulisch systeem
Oorzaken: (1) het verbindingspunt is los; (2) het afdichtingspunt is beschadigd; (3) de rand van de buis is gebroken of de gelaste buisverbinding heeft gaten in oliesand
Verwijderingsmethoden: (1) strakken (2) vervangen (3) repareren lassen of vervangen
Fout 4: Drosselklep werkt niet
Redenen: (1) Het draadtouw in het systeem zit vast, (2) de veer is beschadigd, (3) de slag verandert als gevolg van het loslopen van de touwklem, (4) Gebrek aan smeerolie
Verwijderingsmethoden: (1) onderhoud (2) vervanging (3) aanpassing van de verplaatsing; bevestiging en smering van elke P-positie
Fout 5: de oliemeter geeft geen druk aan of de druk stijgt niet
De redenen: (1) The liquid level of the tank is too low or the suction pipe is blocked (2) The relief valve adjustment pressure is too low (3) The pipe edge of the oil pump before the oil inlet is not sealed (4) The oil pump is damaged or the pressure pipe or the return pipe is collusive or the leakage is too large (6) The pressure gauge is damaged
Eliminatiemethoden: (1) Add oil and remove foreign matter (2) Adjust the pressure appropriately according to the regulations (3) Eliminate the unsealed place (4) repair or replace (6) repair or replace (6) repair or replace
Fout 6: Het geluid en de trillingen van de oliekring zijn ernstig
Reden: (1) There is air in the pipeline (2) component failure (3) pipe side components are not tight (4) The commutation is too fast (5) The oil temperature is too low (6) insufficient oil ⑺ pipeline blockage
Verwijderingsmethode: (1) Elk mechanisme werkt herhaaldelijk, verwijdert het interne gas en herstelt de oliepomp.(2) Herstel of vervanging (3) trek de buiskaart strak (4) Langzaam werken (5) verwarming zonder belasting (6) olieinspuiting (7) baggeren
Fout 7: De olie is te warm
Redenen: (1) Het interne lek is te groot (2) de druk is te hoog (3) De tijd van continue werking is lang, de omgevingstemperatuur is hoog (zomer)
Verwijderingsmethoden: (1) Reparatie van onderdelen (2) Aanpassing van de druk (3) Stoppen van de machine, rust en afkoeling vóór het werken.
Fout 8: de beweging van de cilinder en de motor is ongelijkmatig en er is een klimfenomeen
Redenen: (1) Er is luchtbelasting in het hydraulische systeem is aanzienlijk samengeperst, zodat de beweging is niet gelijkmatig. (2) Gebrek aan smeermiddel tussen bewegende wrijving oppervlakken.(3) De kloof tussen de bewegende en niet-bewegende onderdelen is te klein, of de bewegende werkstukken zijn vervormd.
Verwijderingsmethode: (1) Vul de olietank met voldoende olie en wissel elke cilinder met hoge snelheid meerdere malen. (2) Smeer vaak met boter.(3) Controleer en regel de juiste dichtheid van de splitsing tussen de bewegende delen.
Fout 9: Bewegingen van de benen zijn traag, het terugtrekken mislukt of zelfs onbeweeglijk
Redenen: (1) valfout of te lage druk. (2) olielekt in de cilinder, schade aan het oliedicht en vermindering van het volume-efficiëntie van de cilinder, onvoldoende oliepompverplaatsing.een storing van het omkeringsklep of een ernstig intern lekkage. (3) Er zijn vreemde lichamen of littekens tussen de kegel van de schuifklep in het tweerichtingshydraulisch slot en de aansluiting van de stoel.
Eliminatiemethode: (1) onderhoud, vervanging of drukregulatie. (2) Vervang het olieverzegel, de oliepompverplaatsing is onvoldoende, verhoog het gaspedaal niet, verhoog het motortoerental.de storing van het terugslagklep, lichte reparatie, zware vervanging. (3) Demontage en reiniging, vervanging van de zware en herconfiguratie van het licht. (4) Verscheidene keren omdraaien om lucht te verwijderen.
Fout 10: De draaitafel werkt niet
De redenen: (1) The relief valve relief pressure is too low or completely out of order (2) The oil pump or rotary motor is not working (3) The pinion and the tooth circle are not meshing well (4) The worm gear reducer is not working (5) The reversing valve is out of order
Eliminatiemethode: (1) onderhoud of aanpassing (2 of reparatie of vervanging) (3) aanpassing (4) of correctie of vervanging (5) onderhoud of vervanging
Fout 11: Werkende arm stijgt niet op
Redenen: (1) De overloopdruk van de afzuigklep is te laag (2) de pijpleiding is geblokkeerd, de olie is geblokkeerd (3) de cilinder lekt ernstig (4) de omkeringsklep faalt
Eliminatiemethoden: (1) drukregulatie (2) sectie-voor-sectie-inspectie, naast gestolen goederen wordt het roterende oliepompmechanisme niet bediend,Een voor een lossen van de leiding verbinding om te zien of er olie injectie(3) Vervang het oliedicht (4) Herstel of vervang
Fout 12: Werkarm valt niet
Redenen: (1) De regeldruk in de balansklep is te hoog, (2) de pijpleiding is geblokkeerd, de olie is geblokkeerd, (3) de omkeringsklep is kapot
Eliminatiemethode: (1) Regelen van de druk van de balansklep (2) uitsluiten van de werkarm zonder het opstijgen (3) reparatie of vervanging
Fout 13: Er is trilling in de vallende arm
Redenen: (1) Er zit lucht in de cilindercilinder (2) Het snelheidsbeperkende klep is niet goed ingesteld
Verwijderingsmethode: (1) Lucht verwijderen volgens de onderhoudsmethode (2) opnieuw instellen
Fout 14: Variabele amplitudecilinder kan niet worden vergrendeld
Redenen: (1) Er zijn krassen of vreemde lichamen op de kegel van de balansklep en de olieverzegelingsdoos van de klepbank; (2) De balansklepveer is gebroken en vastgeklemd;(3) Het olielek van de verbinding (4) het lekkage van de cilinder
Verwijderingsmethode: (1) reparatie of vervanging (2) reparatie of vervanging (3) bevestiging (4) reparatie of vervanging
Fout 15: olielekt van de uitstekenende zuigerstaaf van de cilinder
Redenen: (1) De afdichtingsring is beschadigd (2) de zuigerstaaf heeft schrammen
Eliminatiemethode: (1) Vervang het olieverzegel (2) Herstel of vervang het en verwijder het vreemde lichaam.
Fout 16: Onvoldoende verkeer
Redenen: (1) Het motortoerental is te laag (2) de oliepomp is ernstig versleten
Verwijderingsmethode: (1) juiste versnelling (2) reparatie of vervanging
Fout 17: geluid wordt gegenereerd
De redenen: (1) The suction tubing joint is loose and inhaled air (2) The viscosity of the oil is too high (3) The speed of the pump is too high (4) There is air in the tank and the oil system (5) The connection of the pump shaft and the transmission device of the force box is different (6) The quality of the pump is not goodDe beweging is niet gelijkmatig, het verstikte olieverschijnsel is niet goed uitgeschakeld of de zuiger zit vast, de buiszijde of het onderdeel is niet goed bevestigd en de buiskaart los.(8) De olie temperatuur is te laag.
Eliminatiemethode: (1) Tighten the joint (2) change the specified oil (3) Reduce the speed (4) exclude air (5) Reinstall the adjustment (6) clean and check the fastening of the components and pipe side of the pipe card (8) low speed empty car operation will warm the system.
Fout 18: De werkemmer is niet loodrecht op het bodemoppervlak
Reden: De werkende emmerpen schacht, balans band staaf scharnier schacht, slingerstaaf en andere plaatsen smering is niet voldoende.
Eliminatiemethode: smeerolie
Parameter | Specificatie |
---|---|
Vervoervoervoerder | V voor en V achter |
Motorvermogen ((KW) | Issuzu 85 |
Gebouwstructuur | Vijf secties zeshoekig |
Maximale werkingsradiusamplitude ((m) | 13.5 |
Waarschuwingssysteem | Ingenieursstraallamp |
Algemene afmetingen (mm) | 5995 × 2000 × 3050 |
Totaal gewicht (kg) | 4495 |
Legspan (transversaal/langs) | 3660/4300 mm |
Wielbasis (mm) | 3360 |
Aantal assen | 2 |
V1: Wat is de merknaam van de Aerial Work Platform Truck?
A1:De merknaam van de Aerial Work Platform Truck is dongfeng.
Q2: Kunt u het modelnummer verstrekken voor de dongfeng Aerial Work Platform Truck?
A2:Ja, het modelnummer voor de dongfeng Aerial Work Platform Truck is CLW5070BPG.
V3: Waar wordt de dongfeng Aerial Work Platform Truck geproduceerd?
A3:De dongfeng Aerial Work Platform Truck wordt geproduceerd in Suizhou Hubei.
V4: Welk onderhoud is vereist voor de dongfeng Aerial Work Platform Truck?
A4:Regelmatig onderhoud voor de dongfeng Aerial Work Platform Truck omvat motorcontroles, hydraulische systemencontroles, structurele integriteitsbeoordelingen,de verificaties van veiligheidstoestellen om de goede werking en naleving van de veiligheidsnormen te waarborgen.
V5: Welke veiligheidsvoorzieningen zijn in de dongfeng Aerial Work Platform Truck opgenomen?
A5:De dongfeng Aerial Work Platform Truck is uitgerust met talrijke veiligheidsvoorzieningen, zoals tralies, noodstopknoppen, anti-glij-oppervlakken,en stabiliteitscontrolesystemen om een veilige werkomgeving te bieden voor gebruikers op hoogte.
Stuur uw vraag rechtstreeks naar ons